Odp: AMIBios i WinCIH...HELP!!!

Autor: Robert (milukr_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 22:30:30 MET DST

Zobacz jaki masz chipset i sprobuj wgrac jakikolwiek. Ja tak zrobilem i
ruszyl mi dysk twardy.
Potem mozesz eksperymentowac bez wyciagania biosu, (czyli bez ryzyka
fizycznego uszkodzenia plyty kolegi) z innymi biosami pamietajac o
odpowiednim chipsecie.

Powodzenia
Użytkownik Splawik (Krzysztof Spławski) <splawskik_at_bestcom.com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:7op7dc$dop$1_at_k9.team.com.pl...