Re: Jaki komputer?

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Sat 07 Aug 1999 - 14:12:29 MET DST

Michał Młynarczyk <michal_at_gorilla.com.pl> wrote in message

> Do biura???
oczywiscie
komputer biurowy powinien byc stabilny, powinien miec nawet asusa ...

> Moze i tak, ale jest niewiele tanszy.

Przeciez napisal ze ma starczyc na pare lat

> Do biura????

> Co masz do dyskow caviara?? Sam co prawda uzywam tylko Quantum (a to juz
> inna sprawa), ale caviary cieszyly sie przez dlugi czas bardzo dobra
opinia.
> Jesli tylko nie bedzie nim rzucal albo piekl w piekarniku to Caviar bedzie
> ok.
renoma firmy :P

> Ale z voodoo zawsze byly problemy konfiguracyjne. Creaf to dobry pomsl -
> zwalszcza jesli ma drivery z GLide.
z nowym voodoo ?!
ma lepsza jakosc 2d od tnt2 a jak do biura to to jest dosyc wazne

> OK

> Why??? Ja mam x32 i jestem bardzo zadowolony (na poczatku bardzo sie grzal
> halasowal, ale juz mu przeszlo), moj kolega kupil x40 (z reszta po mojej
> namowie) i tez jest bardzo zadowolony

ano wlasnie, masz x32 - one sa swietne ale x40 to totalne nieporozumienie

:)

Pozdro