Odp: Jaki komputer?

Autor: Michał Młynarczyk (michal_at_gorilla.com.pl)
Data: Sat 07 Aug 1999 - 09:19:59 MET DST

> > ATREND 6220 ATX
> abit bx6,bh6 albo cos nowszego

Do biura???

> > Celeron 400
> starczy 366

Moze i tak, ale jest niewiele tanszy.

> > 64MB Ram
> 128

Do biura????

> > HDD 6.4GB Caviar
> caviar ?! chybas na glowe upadl
> quantum albo ibm

Co masz do dyskow caviara?? Sam co prawda uzywam tylko Quantum (a to juz
inna sprawa), ale caviary cieszyly sie przez dlugi czas bardzo dobra opinia.
Jesli tylko nie bedzie nim rzucal albo piekl w piekarniku to Caviar bedzie
ok.

> ja tam bym wolal creativa bo taniej
> ale do biura i amatorskiego pogrywania v2 200 bedzie lepszy

Ale z voodoo zawsze byly problemy konfiguracyjne. Creaf to dobry pomsl -
zwalszcza jesli ma drivery z GLide.

> sblive value

OK

> NIGDY !!! teac cd-532e

Why??? Ja mam x32 i jestem bardzo zadowolony (na poczatku bardzo sie grzal i
halasowal, ale juz mu przeszlo), moj kolega kupil x40 (z reszta po mojej
namowie) i tez jest bardzo zadowolony

> za drogi, polecam diamond supraexpress

Albo ASMAX

> byle nie zoltrix

Zgadzam sie

--
Michał Młynarczyk  mmmichal_at_promail.pl
zapraszam na http://gorilla.com.pl - katalog stron www