Odp: Ciagle nie czyta CD-ROMu (bylo:Toshiba)

Autor: marek_a (marek_a_at_zapis.net.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 01:32:02 MET DST

Użytkownik EiJ <e769_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7oactp$m6r$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Ludzie zwariuję, komp dziewczyny, mój już bym dawno Fdiskiem czy Formatem,
> a tam programy bez istalek :-(
> Chciałem błysnąć i włączyłem opcję []DMA dla CD-ROMu. Po restarcie w ogóle
> zniknął.
> WIN95OSR2PL.
> Puściłem Tosh.exe ściągnięty z interku. W DOSie OK, widzi i czyta CD. W
> Windows widać ikonę napędu CD w "Mój komputer". Ale zawartości nie czyta -
> otwiera, jakby nie było żadnych plików lub zawiesza się.
> W "System" zniknął CD-ROM. Ponowny setup W95 oczywiście tylko zajął czas,
> niczego nie dał.
> [...]
Sprobuj w autoexecu usunac rem przed wywolaniem MSCDEX-a i przeladuj
system, byc moze to cos da. I jeszcze jedno wylacz DMA - ustaw tryb na
sztywno
w BIOSie. Jezeli to nic nie da sprobuj wejsc do wlasciwosci systemu
i w Menedzerze urzadzen w zakladce Urzadzenia systemowe usun urzadzenie
BIOS typu Plug and Play, nastepnie przeladuj system. W ten sposob zmusisz
system do wykrycia i ponownej instalacji wszelkich urzadzen. Przypomnam, ze
zanim
zaczniesz cos kasowac musisz zrobic kopie rejestrow WINDOWS - to dla
bezpieczenstwa.
Pozdrawiam marek_a_at_zapis.net.pl