Odp: vmm32.vdx BIG PROBLEM

Autor: lukez (lukez_at_friko4.onet.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 23:57:08 MET DST

Witam,

"Jakub Jewula" <qba_at_studio-qba.com.pl> napisał(a):

>Podczas bootowania dostaje od czasu do czasu komunikat:
>"\system\vmm32.vdx: Brak, zaladowanie niemozliwe
> Nacisnij klawisz".
>Po nacisnieciu "dowolnego klawisza" nastepuje power off.

>Komp. C400_at_500 RAM64MB, ale dokladnie
>to samo dzieje sie na C400 nie kreconym i 128MB.
>Plyta ASUS P2B bios 1010, ale to samo bylo na 1008B

>Teraz najciekawsze: po wylaczeniu sie komp. przy nastepnym
>starcie system proponuje tryb awaryjny. Po wybraniu trybu
>awaryjnego, lub z logowaniem system dobrze startuje,
>po ponownym uruchomieniu w trybie normalnym wsio ok.

> [...]

Mnie sie cos takiego zdarzylo jak probowalem zamontowac modul cache do
plyty VX Micro-Star'a - konkretnie chcialem wrzucic 256 KB cache
firmowanego przez ASUS'a. Oczywiscie pamiec cache nie zwiekszyla sie
(a chcialem wtedy miec 512 KB cahce :-))), za to komp zaczal sie
zachowywac tak jak to kolega opisal powyzej. Po wylaczeniu cache na
plycie komputer dzialal bez zarzutu - niestety wolniej.
Moj wniosek - prawdopodobnie padl cache - ale to moze stwierdzic
fachmam od komputerow.

Pozdrawiam