Odp: Odp: Odp: Celeron Czy PII

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 19:13:44 MET DST

> [a jednak sie przyczepie]

:-)

> Taaaa... Moj komputer jest taki sam jak Twoj, tylko lepszy...

Może troche inny przykład:
Twój komputer może być taki sam jak mój tylko, że szybszy.
Obydwaj możemy mieć wszystko takie same ale mój C333 jest
niepdkręcony a Twój chodzi na 416.

> P2 ma cache na zewnatrz; Celeron -- w jadrze. Tym sie
> wlasnie (miedzy innymi) rozni Klamath/Deschutes
> od Mendocino/Coppermine.

Bo właśnie to umieszczenie L2 w jądrze było procka było nizbędne
do puszczenia cache z prdkością procesora. Cała technologia wykonania
cache jest taka sama w PII jak i w Celeronie.

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\