Odp: Karta 3D do PII

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 21:02:11 MET DST

> poradźcie, jaką kartę kupić do Pentium II 266, płyta ASUS P2L97S, karta
> graf. MatroxMillenium II? Czy warto kupić coś na Riva TNT2 (ale z tego co
> zauważyłem, to mam za słaby proc),

Tak masz za słabego proca do TnT2 więc sobie ją odpuść.

> czy może Matrox G400?

Też odpada. Obciążenie procesora jest podobne jak przy TnT2
a więc Twoje PII 266 nie wyrobi z prędkością.

> A może VooDoo3 AGP ?

Wydaje się to najlepszą decyzją.

> Czy olać sprawę i kupić VooDoo2, zostawiając dotychczasową kartę
> graficzną?

V2 to na dziś troche za mało.
A V2 SLI nie opłaca się kupować, koszty wyniąsą więcej niż za V3 2000
a wydajność i możliwości będą słabsze.

> Tyle, że ciut mało slotów mi się robi :( To jak, czy Riva
> będzie szybko działać na moim kompie?

Jak już pisałem przy tym procesorze najlepsze (pod względem szybkości)
będą się sprawować produkty 3DFX'a (z V3 na czele ).

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\