Odp: Ciagle nie czyta CD-ROMu (bylo:Toshiba)

Autor: EiJ (e769_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 15:01:21 MET DST

: Jesli HaDek jest na primary master, a CDek na Primary Slave, to jak
: wyjmiesz z niego tasme ( z CeDeka sie rozumie : ) na 2 minuty i
uruchomisz
: winde 3 razy i wlozysz tasme ( i skrecisz komputer : ) to sie nic nie
: stanie , nie musisz machac zadnymi zworkami.

Na moim Caviarze to by nie przeszło (trzeba inaczej ustawić zworkę, gdy
jest master, a inaczej gdy Standalone, czyli po odłączeniu np. CeDeka (IMHO
jedyna wada caviara 28400). A co siedzi u dziewczyny nie wiem.

 Najlepiej bedzie jeszcze jak
: na secondary nie ma zadnego urzadzenia. ( rozne windy roznie potem
reaguja
: ).
: Tylko wziac srubokret. Na prawde trzeba byc niezla pierdola, zeby po
: rozkreceniu komputera i wyjeciu jednej tasmy cos zepsuc. Nie bac sie !!!
: Naprawde.!!!!

Najwyraźniej nadszarpnąłem opinię męskiej części ludzkości i właścicielka
nie bardzo chce pozwolić :-(. Ewentualnie to ostateczność, ale wolałbym
mić pewność, że ten krok da efekt.

:
: A windows przeinstalowywales kasujac winde, czy "nadinstalowywujac" ???
: Bo jesli wyrznales winde i zainstalowales od nowa i dalej nie chodzi, to
: jest very strange.....

Parzcież nie mogę wyrżnąć, bo cały problem sprowadza się do tego, że na
kompie są poinstalowane różne programy, do których nie ma żadnych instalek
:-(
Dżek
PS. Sorki za potrójne wysłanie postu, przez ten zawieszony Polbox robię się
chyba nerwowy.