Re: Ciagle nie czyta CD-ROMu (bylo:Toshiba)

Autor: Eloy (eloy_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 08:41:19 MET DST

> CD podpięty jako Slave do Primary. Otwieranie kompa nie wchodzi w rachubę
> a) dziewczę się boi, b) ja się boję, bo nie wiem, jaki jest twardy dysk,
> przy sugerowanym odłączeniu CD-ROMu prawdopodobnie trzeba by przestawić
> zworkę na HaDeku.

Jesli HaDek jest na primary master, a CDek na Primary Slave, to jak
wyjmiesz z niego tasme ( z CeDeka sie rozumie : ) na 2 minuty i uruchomisz
winde 3 razy i wlozysz tasme ( i skrecisz komputer : ) to sie nic nie
stanie , nie musisz machac zadnymi zworkami. Najlepiej bedzie jeszcze jak
na secondary nie ma zadnego urzadzenia. ( rozne windy roznie potem reaguja
).
Tylko wziac srubokret. Na prawde trzeba byc niezla pierdola, zeby po
rozkreceniu komputera i wyjeciu jednej tasmy cos zepsuc. Nie bac sie !!!
Naprawde.!!!!

A windows przeinstalowywales kasujac winde, czy "nadinstalowywujac" ???
Bo jesli wyrznales winde i zainstalowales od nowa i dalej nie chodzi, to
jest very strange.....