Re: Odp: Help - ostatnio ktos mnie zapisal do 1000 grup dyskusyjnych na List.Deja.COM

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 10:54:17 MET DST

> No cóż, można nie kochać Experta, ale robienie mu ( czy komukolwiek )

O rany! Dopiero teraz skumałem, że to chodzi o Experta. Zmienił ksywę na
Jacek. Słusznie, ostatnio, kiedy się produkował na pl.biznes.wgpw
proponowałem, żeby zmienił na Jack "Daniels" Expert, ale nie chwyciło. A
propos zapisania na listy - myślę, że Expert dochrapał się tego co sam
serwuje innym - dyskusji o tym, co go nie interesuje. To nie zmienia
sprawy, że zapisanie kogokolwiek na 1000 list dyskusyjnych nie jest czynem
godnym pochwały.

PHLodek
--------
Zajrzyj na moją stronę z freewarem