Odp: Odp: Help - ostatnio ktos mnie zapisal do 1000 grup dyskusyjnych na List.Deja.COM

Autor: Aleksy Kordiukiewicz (aval_at_aval.com.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 17:14:18 MET DST

Użytkownik Lodek <lodek_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bedf19$57859020$LocalHost_at_default...

> O rany! Dopiero teraz skumałem, że to chodzi o Experta. Zmienił ksywę na
> Jacek. Słusznie, ostatnio, kiedy się produkował na pl.biznes.wgpw
> proponowałem, żeby zmienił na Jack "Daniels" Expert, ale nie chwyciło. A
> propos zapisania na listy - myślę, że Expert dochrapał się tego co sam
> serwuje innym - dyskusji o tym, co go nie interesuje. To nie zmienia
> sprawy, że zapisanie kogokolwiek na 1000 list dyskusyjnych nie jest czynem
> godnym pochwały.

A czy czynem godnym pochwały jest zmuszanie innych do ściągania setek,
czy nawet tysięcy postów nie mających nic wspólnego z tematyką grupy?

Jeżeli ktoś na okrągło wypisuje bzdury i obraża innych,
to musi liczyć się z takim odzewem.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz