Re: Odp: Help - ostatnio ktos mnie zapisal do 1000 grup dyskusyjnych

Autor: pluton (nabla_at_jmk.lodz.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 07:46:27 MET DST

> Brawo!

No cóż, można nie kochać Experta, ale robienie mu ( czy komukolwiek )
takich 'kawałów' świadczy jasno o gówniarstwie 'kawalarza' .
Poza tym naruszono bezpieczeństwo sieci i prywatność użytkownika.
A za to drugie już bym był skłonny sądownie zabronić dostępu do komputera
na dłuższy czas ( nawet na rok ).

--
CUL
pluton