Co wybrać (grafika, muzyka)?

Autor: Picio (picior_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 01 Aug 1999 - 12:07:54 MET DST

Witam wszystkich :)

Przypuszczam, że podobny temat był już poruszany, lecz mimo to
proszę o pomoc w wyborze. Jutro muszę zdecydować którą TNT2
kupić: Asusa 3800, Vipera 770 czy może inną. Generalnie interesuje
mnie dobra karta na TNT2 z wyjściem TV. Z którą z nich jest najmniejszy
kłopot, która ma lepsze sterowniki, itp.
Pomóżcie mi również dokonać wyboru w zakupie karty muzycznej.
Waham się pomiędzy SB Live! OEM a Diamond Monster Sound MX300.
Która z powyższych lepiej się sprawi przy dwóch (i tylko dwóch) głośnikach
lub słuchawkach?

Wszystkim, którzy zechcą mi pomóc w wyborze, serdecznie z góry
dziękuję.

--
Pozdrawiam
---