Re: Potrzebny program - PILNIE !

Autor: Nemrod (nemrod_at_friko1.onet.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 00:21:25 MET DST

"madBrush" <madbrush_at_miramex.com.pl> wrote:

>ale jeśli potrzeba tylko skrócić końcówkę o kilka Mb (np: żeby zmieścić na
>CD), to śmiało można zrobić to disk editorem i pojechać fizycznie po pliku
>(obciąć go), z końcówkami nie ma problemu, całość i tak działa.

Nie ma zadnerj "sumy koncowej" itd?
Kiedys zrobilem cos takiego chyba z TIFem. W edytorze wykasowalem
troche "krzakow" i na obrazku pojawil sie czarny pasek :)

Poradzil mi to kolo, ktoremu nie chciala pliku otworzyc jakas
przegladarka. Po wrzuceniu w edycje (textowa) w jednym miejscu bylo
kilka rzedow znakow zapytania. Wykasowal je i plik "ozyl". Ale wlasnie
z czarnym paskiem.

Pozdro!

Maciek Wojtkiewicz aka Nemrod
http://poltegor.igo.wroc.pl/roman/index.htm