Re: jak mocniej schłodzić procesor?

Autor: -ZED- (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 13:21:26 MET DST

Hej!

Adam <adamgn_at_nc-virtual.com> w artykule news:7o6m7s$4ri$1_at_news.ikp.pl pisze...

> podnies napiecie do 2.2V daj dwa wiatraki na radiator, otworz obudowe - w
> ostatecznosci wdmuchuj w otwarta obudowe powietrze wentylatorem stolowym
> to na pweno sprawa temperatury - musisz usunac cieplo z proca - jezeli
> chodzi o smarowanie pasta silikonawa do daj ja jak najciensza warstwe

Wiecie po czym poznać _dobrą_ obudowę?
Jak założysz ścianki, to zaprojektowany obieg
powietrza _zmniejszy_ temperaturę wnętrza.
U mnie dla przykładu:
- obudowa otwarta - 36-38 stopni
- zamknięta - 33-35...

Tu generalnie się zgadzamy... :-)