Re: Odp: SONY CRX100 & 700MB

Autor: Jacek Kolodziejczyk (trach_at_friko1.onet.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 23:02:21 MET DST

Dnia Mon, 02 Aug 1999 20:23:21 GMT, "Dark Rider" <XXXrider_at_krakow.cc>
napisał:

>no wlasnie :-(
>jesli macie obaj racje z ta kalibracja to ament w pacierzu bo nie sadze ze przyjma mi
>nagryware + 8 plyt 700MB jako dowod :-) w serwisie
>rzeczywiscie predkosc 2x to jest rozwiazanie (nie probowalem) ale chyba by mnie
>pokrecilo jakbym mial czekac 45 minut na plytke :-(
>hmm...
>a w takim razie co powoduje dekalibracje glowicy ?
>kiepski mechanizm (sony chyba ma dobre ?)
>nagrywara jest uzywana pol roku i przez ten czas nagralem 50 plyt
>to chyba okropnie malo jak na rozkalibrowany mechanizm ?

Poczytaj dokumentację do nagrywary, może gwarantują zapis na nośnikach
700MB. Wtedy byłaby podstawa do reklamacji. Jednak, tak jak
wspominałem, takie płytki nie mieszczą się w standardzie i ich zapis /
odczyt jest traktowany jako dodatek. Nawet TDK (IMHO, porządna firma)
wypuszczając krążek 700MB zastrzegła sobie brak jakichkolwiek
gwarancji dla nośnika tego typu. Nie zaniesiesz przecież procka do
dealer-a z komentarzem, że się nie chce podkręcać ;))).
BTW, ja nagrywam max przy x2 :(((, ale wszystko to kwestia
przyzwyczajeń.
Co do Sony, to ich nagrywarek nie widziałem wśród najlepszych
urządzeń. Sugerując się listami z tej grupy: Teac, Yamaha ...

Jacek

--
Jacek Kolodziejczyk