Re: Jaki soft do robienia image'u CD i jego emulacji?

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 09:01:28 MET DST

Eloy wrote:

> jest
>
> Nie sprawdzalem, ale ja w innej sprawie.

> -
>
> Tu sie zgadzam, mam tylko jeden problem, ( moze pomozecie mi go rozwiazac
> ).
> Virtual CD robi swojego cdka jako ( jak by to powiedziec ) "default".
> Zeby wam wytlumaczyc o co chodzi:
> Zainstalujcie VirtualCD ( u mnie to dla HalfLife... ) i wezmie was sumienie
> wrzucacie do cdka plytke z muzyka, odpalacie Quake 1.01 i .....
> dupa blada..... nie slychac muzyki, bo kompakt z HalfLife nie zawiera
> muzyki.
> [...]

Wczoraj tez przez to przechodzilem. Odmowily mi posluszenstwa gry, ktore
zainstalowalem przed VirtuaCD.
Rozwiazanie jest proste. Trzeba na sztywno przypisac litery dyskow dla obu
napedow. Wchodzisz do wlasciwosci systemu, klikasz na wlasciwosci fizycznego
napedu CD i ustawiasz poczatkowa i koncowa litere dysku na taka, na ktora
chcesz - czyli nastepna po literach dyskow. Nastepnie w ten sam sposob ustalasz
litere dla Virtaul CD na nastepena po fizycznym CD.

Pozdrawiam,
Jacek