Re: Jaki soft do robienia image'u CD i jego emulacji?

Autor: Eloy (eloy_at_kki.net.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 08:32:51 MET DST

>Czy ktos z Was sprawdzal, czy mozna tez zgrac sciezke audio, ktora pozniej
jest
>rowniez odtwarzana? - wczoraj jakos zapomnialem cos takiego sprawdzic.

Nie sprawdzalem, ale ja w innej sprawie.

>Wczoraj zainstalowalem Vcd (no i oczywiscie zcrackowalem :)) i faktycznie
-
>program jest rewelacyjny. Pierwszy raz widze, zeby program w tym stylu
>instalowal wlasny sterownik CD-ROM'u.

Tu sie zgadzam, mam tylko jeden problem, ( moze pomozecie mi go rozwiazac
).
Virtual CD robi swojego cdka jako ( jak by to powiedziec ) "default".
Zeby wam wytlumaczyc o co chodzi:
Zainstalujcie VirtualCD ( u mnie to dla HalfLife... ) i wezmie was sumienie
wrzucacie do cdka plytke z muzyka, odpalacie Quake 1.01 i .....
dupa blada..... nie slychac muzyki, bo kompakt z HalfLife nie zawiera
muzyki.
Wyczytalem w instrukcyi do Quake, ze odgrywanie jest tylko z "pierwszego"
cdka.
Jak to zrobic, bo nie chce odinstalowywac tego co se chce zagrac w Quake...
Moze sie go da tak ... na chwile ... wylaczyc...