Re: Jaki soft do robienia image'u CD i jego emulacji?

Autor: Rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 07:26:33 MET DST

Czesc
Wlasnie. Chodziloby mi o to, ze np. WinOnCD robie plik ISO, a
nastepnie za pomocas jakiegos programu moge wejsc do tego pliku i
przegladac go jak zwykly, juz wypalony krazek.

Albo to nie jest to, albo nie umiem sie z nim obchodzic. Podkreslam,
ze nie chce twozyc tym programem nowego ISO, tylko wejsc nim do juz
istniejacego pliku, gotowego do wypalenia, sprawdzic czy wszystko jest
OK przed wypaleniem i dopiero kiedy sie upewnie, slac na CDRa.

>Wczoraj zainstalowalem Vcd (no i oczywiscie zcrackowalem :)) i faktycznie=

A moze to nie ten sam program? VirtualCD? I mozna nim wejsc do
gotowego juz ISO stwozonego w programie do nagrywania plytek? A jesli
nie tym to jak to zrobic??
Pozdrawiam
Rafal