Re: Jaki najlepszy program do odbierania poczty i gr. dyskusyjnych?

Autor: Tomasz Machnik (bizontm_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 01 Aug 1999 - 23:54:50 MET DST

On Sun, 01 Aug 1999 12:49:56 GMT, rwschod_at_free.polbox.pl (Robin
Wschód) wrote:

>a nadaje się dla POLSKIEGO użytkownika ? czyli czy wspiera standardy umożliwiające swobodne używanie polskich znaków ?
To powiem Ci , ze jest jeszcze cos takiego jak Eudora PRO (ktorej
zreszta uzywam) i ona umozliwia "swobodne używanie polskich znaków". A
poza tym jakos nie zauwazylem , aby cala wiara uzywala ogonkow.

>co ma netykieta do prywatnych listów ?
Nic. Dlatego mozesz te opcje wylaczyc (listy htmlowe pozostana htmlowe
, natomiast wysylane beda bez kodu) lub wlaczyc , aby wysylac tez w
htmlu.

>nie wiem co to za wygoda jak trzeba uruchomić ściąganie w n takich programów
W wersji PRO masz wszystko w jednym. I mozesz sciagac poczte z zyliona
kont.

>eche pod warunkiem, że podkręci się modem do np. 10mb :-)
I tutaj sie mylisz... Rownoczesne sciaganie poczty z kilku kont (a
takze wysylanie) jest ma te zalete , ze jezeli jakis server jest
zajety to cala operacja sciagania poczty nie stoi w miejscu (tak jak w
innych mailerach) tylko w czasie kiedy program czeka na odpowiedz od
tego zajetego servera to z pozostalych z powodzeniem sciaga listy.

>ZDECYDOWANIE najlepszym czytnikiem z wymienionych jest OUTLOOK EXPRESS
Twoj wybor - masz do niego prawo... Mi pozostaje tylko wspolczuc.

A jezeli chodzi o news to polecam Agenta - komercyjnego lub nie -
zalezy od potrzeb.

Tomasz Machnik 'bizon'
mailto:bizontm_at_polsl.gliwice.pl ICQ:44030702
http://www.polbox.com/b/bizontm <-01.08.1999