Re: Jaki najlepszy program do odbierania poczty i gr. dyskusyjnych?

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 01 Aug 1999 - 14:49:56 MET DST

Sat, 31 Jul 1999 19:50:25 GMT, mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl (Tomasz Holdowanski) napisał(a):

>Osobiscie polecam Eudore Light - darmowa,

a nadaje się dla POLSKIEGO użytkownika ? czyli czy wspiera standardy umożliwiające swobodne używanie polskich znaków ?

>czyta HTML, raczej nie
>wysyla (bo i po co, to niezgodne z netykieta :-))),

co ma netykieta do prywatnych listów ?

>ale bezproblemowo
>cytuje (tzn. bez kodow sterujacych).

baju, baju, bezproblemowe cytowanie to jest w oe w html'u

>Obslugi dwoch i wiecej kont
>tworcy nie przewidzieli, ale mozna ja do tego zmusic prostym a
>sprytnym trickiem (ktory sprowadza sie do zalozenia katalogu dla
>nowego konta i pomieszania w skrotach).

można po prostu użyć innego programu, problem żaden, mam tutaj program pocztowy o bardzo dużych możliwościach acz nie tak dużych jak oe i to ze źródłami !

>Mozna dzieki niemu odpalic np.
>dwie instancje programu o zupelnie roznych ustawieniach dla dwoch
>roznych kont - jak dla mnie bardzo wygodne, chocby ze wzgledu na fakt,
>ze kiedy wysypie sie jedno konto, zatrzymuje sie jedynie jedna z
>instancji, natomiast pozostale sciagaja bez zadnych przerw

nie wiem co to za wygoda jak trzeba uruchomić ściąganie w n takich programów

>(i to
>rownoczesnie, co idzie duzo szybciej).

eche pod warunkiem, że podkręci się modem do np. 10mb :-)

ZDECYDOWANIE najlepszym czytnikiem z wymienionych jest OUTLOOK EXPRESS