Re: padniety komp

Autor: Rafał Kadzimierz (rkadz_at_kamsoft.com.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 14:13:17 MET DST

Nazir napisał(a) w wiadomoœci: <37A14D98.BFF95033_at_kki.net.pl>...
>Nie wiem co sie dzieje z twoja maszyna ale mozesz go wylaczyc
>przyciskiem. Przytrzymaj go wcisnietego ok. 3 sekund. powinno zaskoczyc.
>Po prostu nie we wszystkich miejscach przycisk Power dziala od reki (nie
>wiem dlaczego akurat tak jest).
>

>--
>Pozdrawiam
>Nazir e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl

Nie chodzi o to czy dziala od reki czy nie ale od rodzaju zasilacza (musi
byc ATX) i ustawien BIOS-u w Power Managment jest opcja Power Switch, przy
ktorej mozna wybrac Instant Off (wcisniecie Power powoduje natychmiastowe
wylaczenie kompa), albo Delay 4 sec ( po wcisnieciu Power komputer
przechodzi do trybu suspend i mozemy go wzbudzic np. wcisnieciem dowolnego
klawisza, natomiast przytrzymanie wcisnietego przycisku przez 4 sekundy
powoduje calkowite wylaczenie komputera)

Pozdrowienia rkadz_at_kamsoft.com.pl , rkadz_at_friko5.onet.pl