NTG(?) - przechowywanie czasopism...

Autor: The Undefined (undefine_at_free.com.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 14:28:42 MET DST

Cze
Mam problem niezwiązany wprawdzie z tą grupą, ale tu mi chyba
najbardziej pasuje.
Niedługo będę się przeprowadzał. Wczoraj właśnie pakowałem w kartony
kilka roczników PCQ, PCWK itp... Do tej pory leżały sobie one na kupce,
po dwa roczniki na każdej. Teraz, chciałbym to rozwiązać trochę lepiej.
Wyciąganie konkretnego numeru ze stosu to jest prawdziwa udręka.
Jeszcze gorzej jest z włożeniem go z powrotem. Mógłby może ktoś
zaproponować sposób, w jaki je przechowywać?

--
The Undefined                     GED/CM d- s+:++ a--- C++ U--- P L+
mailto:undefine_at_free.com.pl       E- W++ N++ K- w+ PS PE+ Y-- PGP t+