Odp: padniety komp

Autor: Robert Zysk (ZiZi) (sector2_at_sector2.com.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 17:31:09 MET DST

Hey

Jak potrafisz to:

Rozkresc wszytko.
Przeczysc styki (ram, karty ,proc)
Docisnij flash w MB i kartach
Starannie skrec. Uwazaj aby wszytkie karty dobrze weszly w sloty -
szczegolnie karta AGP.

Przycisk zadziala jezeli nacisniesz i przytrzymasz od 3 do 7s.
Policz ile razy piszczy i jak - wrzuc to na grupe - ktos Ci odpowie.

ZiZi

Użytkownik Yahoo <yahool_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:zR3o3.18950$D4.267386_at_news.tpnet.pl...
> Cze,
>
> P II 64 Ram ATX(sa P II w Baby AT?) chodzil dobrze przez 3 tygodnie.
Pewnego