Odp: TNT i klopoty

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 09:52:01 MET DST

Cześć,

> instalowane w systemie natomiast VGAGARDT musiz sobie samemu zainstalowac.

Sterowniki go instalują (vgartd.vxd).

> Przynajmniej u mnie tak jest mam windows 98 i jakos nie dzialala mi zbyt
> dobrze karta przed zainstalowaniem vgagarda tj. pracowala jako zwykla
karta
> vga 16 kolorow

Kłopoty w wcześniejszymi sterownikami TnT były znacznie większe.

> 640X480 przejscie w inny tryb pracy bylo niemozliwe dodam ze
zainstalowalem
> sterowniki graficzne karty.

Klasyka. Choć zbieżność z vgartd może być przypadkowa. A pamiętasz numery z
polską klawiaturą?

> p.s. Te doswiadczenia odnosza sie do Rivy TNT Asusa.

... i wielu, wielu innych. Niemniej nie jest to potrzebne. Większość
problemów (jeśli sprzęt, czyt. Bios itp. jest OK) wynika z problemów z
zainstalowaniem się sterownika niż z jego działaniem. Czasem pomagały
najdziwniejsze operacje w jego prawidłowej instalacji. Ale to już niemalże
przeszłość.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."