Odp: TNT i klopoty

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 14:37:42 MET DST

Cześć,

> Wlasnie te referencyjne 2.08 probowalem instalowac.

Jak to robiłeś (piszesz próbowałem)?

> Poza tym na plycie najnowszy BIOS co do karty to czym to zfleszowac
> i skad wziac BIOS do tej karty (Microstar TNT2 16Mb)

Jak producent nie daje to nie próbuj z innej karty.

> Tym bardziej dziwne ze windows po uruchomieniu "szukaj nowy
> sprzet" nie znajduje nic oprocz STANDARD VGA CARD.

To normalne. Wrzucasz drivery nie przejmując się.

> Pozyczylem od niego ASUS TNT i tez jej u mnie nie moga zainstalowac.

Ewidentnie coś robisz źle. TnT na BX chodzi bez kombinacji. Musisz robić
jakiś błąd. Albo źle wrzucasz drivery, albo masz je jakoś skopane, albo mam
skopany system albo masz konflikt o którym nie wiesz.

Zacznę od driverów :
1. Ściągasz win9xagp208s.zip i instalujesz kartę jako "Standard VGA (PCI)"
2. Rozpakowujesz do temp'a pliki z zip'a.
3. Odpalasz setup.exe i podajesz katalog do rozpakowania.
4. Wchodzisz w Panel
Sterowania->Ekran->Ustawienia->Zaawansowane->Karta->Zmień->Utworzyć listę
...->Z dysku...; podajesz katalog z punktu 3; pokaże Ci nazwę drivera;
wybierasz i dajesz OK; instaluje i restartuje
5. Jak system jest sprawny to musi zadziałać.

Czy na pewno tak robiłeś? :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."