Re: TNT i klopoty

Autor: Quick (jacekst_at_polbox.com)
Data: Fri 30 Jul 1999 - 08:34:33 MET DST

Z tego co wiem to win98 ma tylko sterowniki USB automatycznie
instalowane w systemie natomiast VGAGARDT musiz sobie samemu zainstalowac.
Przynajmniej u mnie tak jest mam windows 98 i jakos nie dzialala mi zbyt
dobrze karta przed zainstalowaniem vgagarda tj. pracowala jako zwykla karta
vga 16 kolorow
640X480 przejscie w inny tryb pracy bylo niemozliwe dodam ze zainstalowalem
sterowniki graficzne karty. Po zainstalowaniu w/w sterownika nagle windows
znalazl sterowniki graficzne karty i sama karte.
Quick
p.s. Te doswiadczenia odnosza sie do Rivy TNT Asusa.