padniety komp

Autor: Yahoo (yahool_at_friko1.onet.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 23:38:39 MET DST

Cze,

P II 64 Ram ATX(sa P II w Baby AT?) chodzil dobrze przez 3 tygodnie. Pewnego
dnia sam sie zrestartowal i od tamtego momentu przy wlaczaniu potrafi tylko
biczec, czasami wlacza sie test pamieci , a po nim komp staje i wyskakuje
komunikat ze cos jest z prockiem. Nie moge zrozumiec dlaczego nie mozna
wylaczyc tego sprzetu przyciskiem power(wiem ze po zamknieciu systemu sam
powinien sie wylaczyc, ale hardworow tez powinna byc taka mozliwosc ! )
.Jedyn rada to po biczeniu, buczeniu tylko wylaczyc go z kontaktu!!! Co wy
na to ? Ja mysle ze albo procek byl podkrecony i sie troszke zjaral albo
...?

Greets

Yahoo