SONY CRX100 & 700MB

Autor: Dark Rider (XXXrider_at_krakow.cc)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 23:41:04 MET DST

hejka!
hmm.....
czy ktos uzywa tej wychwalanej swego czasu nagrywarki ?
przestala mi nagrywac plytki 700MB :-( jakos tak z dnia na dzien :-)
ostatnio udalo mi sie nagrac pierwsza czesc pewnego filmu
ale drugiej juz nie moge (4 zepsute plytki)
objawy sa takowe (winoncd 3.6 najnowszy i tak samo drivery do sony)
tryb disk at once - plytka nagrywa sie pieknie po czym przy zamykaniu
sesji (chyba) zawiesza sie winoncd no i nie pozostaje nic innego jak
ctrl+alt+del - zabic winoncd :-) a dioda na nagrywarce miga i miga
i nie da sie plytki wyjac chyba ze przez restart komputra po czym na plytce
niby nic nie ma bo winoncd pokazuje 702 MB wolnego
mozna teraz taka plytke nagrac jeszcze raz ;-) i tak bedzie bez konca
tryb track at once - plytka nagrywa sie elegancko zapisuje lead in
i lead off i zakonczono z sukcesem :-) wyciagamy plytke wkladamy
z powrotem i co ? 0 wolnego miejsca, nie ma zadnego traka
plytka read only aha i widac ze sesja nie zamknieta (dalem zeby zamknal)
czasem tez bylo tak ze sesja byla widoczna ale nie zamknieta ale
po wybraniu opcji zamknij winoncd sie meczyl i meczyl po czym wykonywal
nieprawidlowa instrukcje also nero 4.0 :-((( juz nie bede zanudzal objawami - podobne

no wiec ? mam szczescie ze w ogole nagralem pare plytek 700MB bo
ta nagrywarka takich nie supportuje czy cos w niej umarlo i zaczyna sie
rozkladac ? :-(

dzieki za wszelkie sugestie i uwagi
p.s.
z 650MB nie ma zadnych problemow