Re: haslo do nowego biosu award

Autor: Łukasz Odziewa (disk_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 22:53:58 MET DST

>Dzieki, ale nadal szukam hasla. O zworce wiem i dawno bym to zrobil
gdyby
>nie fakt, ze to nie moj komputer tylko promotora (a ze jest to dziwny
>czlowiek - zahaslowal wszystko co sie da wlaczajac przy tym stacje
dyskowi,
>cd-rom'y itd - nie chce mi sie tlumaczyc czemu tak jest - ale jest to
absurd
>o wiele wiekszy niz ten w "Rejsie" Piwowskiego) - dlatego jedyna deska
>ratunku jest dla mnie haslo - CUD! (on nie moze wiedziec, ze wchodze do
>BIOS'u!!!)

Hmmm... jak się pośpieszysz to zrobię programik co na żądanie skasuje
CMOS, a potem go odtworzy ...
Tylko aby była pewność jego działania to musiałbyś na podobnej płycie
sprawdzić, że chodzi (myślę ten sam chipset i producent). Jeśli masz
problem, że nie dasz rady go wpisać to da się zrobić krótki (max 200-300
bajtów) to da się go ręcznie wpisać w postaci binarnej (z kartki). Tylko
zobacz czy masz jakieś narzędzie do utworzenia pliku binarnego (z hex
lub dec) np. diskedit for dos :)

Jeśli coś to szybko - wyjeżdżam w sobotę po południu na dwa tygodnie ...

Disk