Re: haslo do nowego biosu award

Autor: news.tpnet.pl (tasman_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 11:33:32 MET DST

>Jest jeszcze ostatnia zworka ratunku. Sprawdź w książce do płyty, a jeśli
>nie masz, to z reguły jest ona gdzieś między slotami ISA lub w okolicy
>śledzi pod ISA
>
>--------Piotr K

Dzieki, ale nadal szukam hasla. O zworce wiem i dawno bym to zrobil gdyby
nie fakt, ze to nie moj komputer tylko promotora (a ze jest to dziwny
czlowiek - zahaslowal wszystko co sie da wlaczajac przy tym stacje dyskowi,
cd-rom'y itd - nie chce mi sie tlumaczyc czemu tak jest - ale jest to absurd
o wiele wiekszy niz ten w "Rejsie" Piwowskiego) - dlatego jedyna deska
ratunku jest dla mnie haslo - CUD! (on nie moze wiedziec, ze wchodze do
BIOS'u!!!)

Pozdrawiam