Re: help - zepsulem komp bratu!

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 11:30:34 MET DST

Kamil wrote:

> ... i to mlodszemu. Wstyd jak nie wiem co, a wszystko przez to ze sie
> nie znam na win98. Dlategoprosze o pomoc - sprawa honoru :)
>
> Komp: amd350, fic 503+, 64MB, nvidia riva tnt agp.
>
> Problem wyglada tak: miachalem mu w driverach (2.08 do tnt, via service
> pack, via bus master itd) i systemie (ustawienia bios i win), zeby
> blaszaka usprawnic. Po ktorejs z rzedu kombinacji przy uruchamianiu
> win98 wyrzucil (tuz przed koncem uruchamiania - po logo) komunikat:
>
> Nieudana inicjalizacja urzadzenia CONFIGMG:
> Blad ochrony windows. Nalezy uruchomic komp ponownie.

Co dokladnie zmieniales w biosie? Mysle, ze tam nalezy szukac przyczyny. Nie
zmieniales czasami ustawiac do pamieci?

Aha, jeszcze jedno. Windowsy maja problem z instalowanie sie na AMD350. Nie
wiem dokladnie w czym tkwi problem, ale dostepne sa patche do Win9x na ten
procesor. Problem ten pojawia sie podobno wylacznie podczas instalacji, tak
wiec moznaby zmienic mnoznik dla procesora z 3.5 na 3 i sprobowac zainstalowac
Windows.

Pozdrawiam,
Jacek