Re: help - zepsulem komp bratu!

Autor: Eloy (eloy_at_kki.net.pl)
Data: Thu 29 Jul 1999 - 12:35:18 MET DST

JA to kurde skads znam!!!!!
Niech pomysle .......
"nieudana inicjacja urzadzenia...[ costam ] ... "
..
: )
..
..
Jeeeeessssssstttttt !
Przypomnialem sobie, taki napis wyskoczyl mi .... jak mialem WIRUSA.!!!
A kumpel mial podobny tylko z CIHem, dlatego spiesz sie!!!!
Nie wiem jak formatowales dysk, ale jak wirus przezyl ,to tlumaczyloby to
dziwne zachowanie, nawet po reinstalacji windy.
Zycze szczescia.....

        eloy_at_kki.net.pl
 http://www.polbox.com/e/el0y