Re: AMD K6 200 i płyta Soyo 5TF

Autor: Zmechu (zmechu_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 13:20:27 MET DST

>kiedys mialem k6 166_at_200 na plycie SOYO 5VA2 po uaktualnienu biosa chodzil
>bez zarzutu , bios go rozpoznawal prawidlowo,
>sprzetowo obsluga k6 byla w opcji i do konca nie wiedzialem czy je
obsluguje
>bo z instrukcji
>nie mozna bylo jednoznacznie wywnioskowac czy obsluguje dwa napiecia - na
>plycie jednak byly dwa stabilizatory , ale co ciekawe procek szedl na jedno
>napiecie.!.
>( chyba jakis przejsciowy model plyty) przy tym grzal sie niemilosiernie..
>ale przy
> [...]
6!
IMHO NT właśnie szwankuje przez takie ustawienie. Pewnie płyta mówi że ma
K6, system się do tego dopasowuje, ale przy wykonaniu jakiejś-tam instrukcji
typowej dla K6 wyskakuje error i po ptokach. Możliwe że poprzez zastosowanie
tylko jednego napięcia procesor nie wykorzystuje swoich wszystkich
możliwości (takie 95% 3DNow! :-)). Rzeczywiście płyta posiada jako opcję 2
napięcia, ale -przynajmniej u mnie - zamiast jumperka była wlutowana zworka.
A swoją drogą: BIOS widział proca jako K6??
Pozdrawiam -
Artur
zmechu_at_friko6.onet.pl
http://friko6.onet.pl/wa/zmechu