Problem z SB128PCI

Autor: Assan (adrians_at_it.com.pl)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 13:11:04 MET DST

Kupilem SB 128 PCI z drugiej reki bez sterowników i mam problem z midi. Przy
starcie zglasza, ze nie ma pliku waveset dla MIDI i odlacza midi.
Wiem ze SB 128 potrzebuje pliku *.ecw do midi którego nie mam.
Mam prosbe o przeslanie pliki *.ecw pod midi.
Jest on widoczny w Mój Komputer/wlasciwosci Manadzer Urzadzen/Creative
Labs Sound Blaster 128 PCI/wlasciwosci/settings u góry jest MIDI Synthesizer
Weveset.
Prosze o zalaczenie pliku do maila o ile nie ma wiecej niz 400 kb (a nie
powinien miec).

adres: adrians_at_it.com.pl

Dziekuje

Adrian