Odp: AMD K6 200 i p³yta Soyo 5TF

Autor: Marcin Kucharski (markuch_at_promail.pl)
Data: Tue 27 Jul 1999 - 23:07:40 MET DST

-----

>Cze¶æ!
>Czy aby na pewno 5TF obs³uguje K6??? Mam tak± p³ytkê i z tego co wiem nie
>obs³uguje ona procesorow dwunapiêciowych.
>________

czolem

kiedys mialem k6 166_at_200 na plycie SOYO 5VA2 po uaktualnienu biosa chodzil
bez zarzutu , bios go rozpoznawal prawidlowo,
sprzetowo obsluga k6 byla w opcji i do konca nie wiedzialem czy je obsluguje
bo z instrukcji
nie mozna bylo jednoznacznie wywnioskowac czy obsluguje dwa napiecia - na
plycie jednak byly dwa stabilizatory , ale co ciekawe procek szedl na jedno
napiecie.!.
( chyba jakis przejsciowy model plyty) przy tym grzal sie niemilosiernie..
ale przy
dobrym chlodzeniu nie zaliczal niekontrolowanych zwisow

marcin