Re: ASUS,LG,TEAC.CTX

Autor: Rafal Kolano (rkolano_at_lucent.com)
Data: Wed 28 Jul 1999 - 08:49:10 MET DST

romo wrote:

> Jaki z tych cd romow wybrac mam kasy cos okolo 240 zl,Lg cow iem na poczatku
> chodzi fajnie kazdy tak mowi ale jak po dluzszym uzywaniu, z asusem nie mam
> doswiadczenia,czyzbyscie mogli mi cos w tej sprawie pomoc???
> Za odpowiedz z gory DZIEKI !!!!!!!!

Od dwoch mies. mam LG40 i jakos nie jestem z niego zadowolony :((( Strasznie sie grzeje, a
kiedy sie nagrzeje nie widzi zawartosci plyty CD-ROM. Np. kiedy robie sobie image plyty
(trwa to ok 5-15 min intensywnego czytania) LG40 nagrzeje sie porzadnie i nie widzi
niektorych plytek :::(
Poza tym jakos slabo czyta plyty tloczone (np. z ostatniego Chipa) :(((
Moze ten moj egzemplarz jest jakis walniety ???

--

   + \
   \\.G_.*=.      Rafal Kolano
    `(#'/.\|   rkolano_at_lucent.com