Re: Zawieszenie komputera - jaka przyczyna?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Sun 25 Jul 1999 - 22:35:58 MET DST

Thu, 22 Jul 1999 19:47:19 GMT, mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl (Tomasz
Holdowanski) napisał[a]:

>E, raczej ruszajac procka rozlaczyles ktorys kontakt w slocie z pinem
>procesora. Dlatego wyjecie / wlozenie pomoglo. Zepsuc chyba nic nie
>zepsules, jak proc chodzi i nie ma zadnych podejrzanych objawow, to
>powinno byc OK. BTW, jeszcze jedna przewaga Socket 7 i innych nad
>Slotami wszelkiej masci - sprobuj przypadkowo rozlaczyc kontakt
>prockowi w ZIFie, hehehe...

Potwierdzam - ostatnio mój wentylatorek na ip200MMX zaczął zdychać
i rozglądam się na nowym (tym razem dobrym, bo mi się nie chce tego co
2 miesiące wymieniać), ale tymczasem jak za bardzo hałasuje to, w
niego pstrykam palcem, co w żadnym stopniu nie wpływa na działanie
komputera (ale jaki dźwięk jest fajny - wentylator robi głośne
BZZZZZZ, po pstryknięciu produkuje przez moment oburzone FIUUUUUU,
a potem się uspokaja i już jest cicho :-)).

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl