Re: (none)

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Sun 25 Jul 1999 - 11:22:55 MET DST

> Nie mogę sformatować swojego dysku C: gdyż znajduje się na nim dysk H
który
> jest skompresowany. Nie mogę natomiast go (H) usunąć (zdekompresować)
gdyż
> drivespace twierdzi że na c: są błędy i żeby sprawdził scandiskiem.

A pod gołym DOSem nie możesz skasować pliku z dyskiem H (skompresowanym)?
Najpierw backup potem skasować, potem sformatowć C i po problemie. W razie
czego wystartuj przez F8, daj potwierdzanie krok po kroku i każ nie ładować
sterownika drivespace/doublespace i wtedy kasuj i formatuj.

PHLodek
--------
Zajrzyj na moją stronę z freewarem
http://www.polbox.com/l/lodek