(none)

Autor: mac12 (mac12_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 19:58:11 MET DST

Nie mogę sformatować swojego dysku C: gdyż znajduje się na nim dysk H który
jest skompresowany. Nie mogę natomiast go (H) usunąć (zdekompresować) gdyż
drivespace twierdzi że na c: są błędy i żeby sprawdził scandiskiem.
Jednak scandisk nic nie wykrywa,(ani na c, ani na h) tkwię więc w martwym
punkcie.
(Może jest jakieś polecenie - zamiast format C: - które nie zwraca uwagi na
skompresowane dyski
Z góry dziękuję
mac12_at_friko2.onet.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-comp-pecet/