Re: Duzy dysk

Autor: Grzegorz Janiszewski (labo_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 25 Jul 1999 - 10:19:21 MET DST

A. Bigor <zbyfek_at_pertus.com.pl> wrote in message
> Grzegorz Janiszewski wrote in message <3799759a_at_news.vogel.pl>...
> >

> Pozwalam sie nie zgodzic. Wraz z obecnym trendem integrowania
> L2 z jadrem procesora zwiekszanie tych pierwszych bedzie oznaczalo:
> + rosnace koszty produkcji
> + potrzebe zmniejszenia czestotliwosci zegara albo zwiekszenia
> latency cache.

Witam.
Po pierwsze: pisałem o cache'u dysku twardego (tego zresztą dotyczy wątek).
Po drugie: nie mówię o perspektywie najbliższego roku czy dwóch, chodzi mi o
tendencję którą wymusza postęp i zapotrzebowanie na coraz większą ilość
danych. Dlatego właśnie to, co wcześniej było niemożliwe parę lat później
trafia do produkcji.

Pozdrawiam

Grzegorz