Re: Duzy dysk

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 14:23:46 MET DST

Grzegorz Janiszewski wrote in message <3799759a_at_news.vogel.pl>...

>tematy typu: czy pecetowi potrzeba więcej niż 32MB RAM? Jestem przekonany,
>że taki 2MB cache stanie się szybko standardem, po nim przyjdzie pewnie 4,
>8, 16 i więcej MB - to normalna kolej rzeczy, to postęp po prostu.

Pozwalam sie nie zgodzic. Wraz z obecnym trendem integrowania
L2 z jadrem procesora zwiekszanie tych pierwszych bedzie oznaczalo:
+ rosnace koszty produkcji
+ potrzebe zmniejszenia czestotliwosci zegara albo zwiekszenia
latency cache.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)