Odp: (none)

Autor: Michał Młynarczyk (michal_at_gorilla.com.pl)
Data: Sat 24 Jul 1999 - 21:31:03 MET DST

Użytkownik mac12 <mac12_at_friko2.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:19990724175804Z203871-15765+130_at_mercury.newsgate.pl...
> Nie mogę sformatować swojego dysku C: gdyż znajduje się na nim dysk H
który
> jest skompresowany. Nie mogę natomiast go (H) usunąć (zdekompresować) gdyż
> drivespace twierdzi że na c: są błędy i żeby sprawdził scandiskiem.
> Jednak scandisk nic nie wykrywa,(ani na c, ani na h) tkwię więc w martwym
> punkcie.
> (Może jest jakieś polecenie - zamiast format C: - które nie zwraca uwagi
na
> skompresowane dyski

Sprobuj uzyc fdiska (jest na plycie z win98 - chyba w olddos);
zrob dysk startowy, skopiuj nan fdisk, uruchom z niego komputer, odpal
fdiska i usun wszystkie partycje oraz dyski logiczne na dysku 1.
Potem zrob reset i znowu boot z dyskietki. Zakladasz na dysku 1 partycje
podstawowa DOS, dajesz jej cale miejsce na dysku i czynisz ja aktywna.
Reset, format c: (bez /q !!!) i mozesz instalowac winde.
Jak nie pomoze, to pisz na priva - wysle Ci loformat i opisze co trzeba
zrobic.

--
Michał Młynarczyk
michal_at_gorilla.com.pl