Re: Opinie...

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 09:03:17 MET DST

Grzegorz Święcański wrote:

> Na poczatek moje o grupie ! :
> Od jakiego czasu regularnie czytam te grupe ( przedtem tylko czasami )
> [...]
> zalezy w ~50% od sprzetu a w ~50% od wlasciciela ! Kazdy chwali to co ma
> po czesci to zrozumiale ) ale trzeba tez troche byc obiektywnym....

Kazda opinia jest subiektywna. po drugie poparta jest wlasnymi
doswiadczeniami, ktore nieraz sa obarczone np. problemami wynikajacymi z
trafienia na ta jedna uszkodzona sztuke. Wtedy nikt Cie nie przekona, ze
ta karta, czy ten naped jest dobry. Jak np. slawny problem z napedami CD
Asusa. Sam mialem taki naped i sprzedalem go kumplowi tylko dlatego, ze
potrzebowalem naped SCSI. A u kumpla chodzi on nadal...

> Po moim poscie dot. plyty glownej dostalem kilka odpowiedzi azeby kupic
> Abit'a BH6 ale niestety nie mam na niego pieniedzy ( tzn mialbym ale za cos
> trzeba sobie wakacje urzadzic ) !
W takim razie lepiej poczekaj. Wychodzac z zalozenia "co tanie to
drogie". Bedziesz potem sobie plul w brode, ze nie poczekales i nie
kupiles sobie porzadnej plyty.

Chce kupic plyte taka azeby dalo sie na
> niej podkrecic celerona 333 na przynajmniej 450MHz...
celka 333 raczej na 450 nie podkrecisz. Mozna to bylo zrobic tylko z
300, a wynikalo to z zablokowanego mnoznika na procesorze.

> Aha do tego jeszcze zamierzam wsadzic z mojego starego sprzeta: karte
> dzwiekowa ( no name - na kosci Analog Device ) i modem Request 33600 ASVD
> obydwie karty ISA ) - czy ma to jakies znaczenie?

Raczej nie powinienes miec problemu (o ile plyta bedzie miala dwa zlacza
ISA). Sam mialem na poczatku na BH6 zalozone Awe64ISA i modem Zoltrixa.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl