Re: Poszukiwań płyty ciąg dalszy...

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 02:04:23 MET DST

Dnia Thu, 22 Jul 1999 22:35:08 GMT, vindex_at_kki.net.pl (Vindex)
napisał/a:

>0,068 m :)))))) I dosc porzadne wykonanie

Znaczy potestowales u siebie czy tak na oko ? :))

>ALGI'emu sie chyba nie spodoba :))

No coz - nigdy nie rozumialem ludzi, ktorzy kupuja sprzet za.. ile to
? miesiac, poltora a juz sie rozgladaja za _cenami_.. Pojutrze dolar
poleci do 4.3zl a sprzet podrozeje po 2 tyg...
Oczywiscie bardzo dobrze rozumiem porownywanie sprzetu, opisow,
testow, opinii - to jest na miejscu :))
Hej ALGI - zaczyna sie OT, ciekawe czy to przetrawisz ? :)

>Dziury w podlodze szczeka nie zrobil :))

Bo beton, tylko dlatego :)

>Niestety ... To polecanie sprzetu ktory ma sie na stanie ("Super
>PCChips z karta graficzna, modemem i sieciowka za 420 zl") itp ...

Raz tylko sprzedalem ta plytke :)) I jakze sie cieszylem, ze nie
musialem tego konfigurowac :)

>Kiedy EasyPC byl dobry? :))))))

A przepraszam nie wiem - nigdy w zyciu nie mialem tego w reku :))
Pisalem o rzeczach, ktorych sie dotkne /w domysle musza byc dobre ;> /

>Z czego 95 lat w muzeum? :)))

To juz inna kwestia :)

><ciach>
>Juz widze jak je laik zrozumie :))

Zdjecia zrozumie :)

><ciach>
>Abit tez nie trawi 4 bankowych :)))

Nie piszemy o Abicie :)
BTW Na pewno ? ;>

><ciach>
>Udajesz :) Napewno nie pamietasz :))

Ja sobie wypraszam podobne imputacje :))

>Chyba raczej czasami nie trzeba :)

Moze byc, ale chyba ostatnio sie poprawili..

>Big time :)

Ze zajarzylem czy ogolnie ? :))

--
Bartek