Re: Poszukiwań płyty cišg dalszy...

Autor: Vindex (vindex_at_kki.net.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 00:35:08 MET DST

On Thu, 22 Jul 1999 12:05:30 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>Dnia Thu, 22 Jul 1999 10:10:09 +0200, "vindex" <vindex_at_kki.net.pl>
>napisał/a:
<ciach>

>Ja Cie jednak ubije :)) Albo sie - to zalezy od nastroju i checi :)
>Podaj najwazniejszy wymiar i niech to bedzie w cm, bo znow bede szukal
>suwaka :))

0,068 m :)))))) I dosc porzadne wykonanie

>A widzisz, moze byc - consensus :)

ALGI'emu sie chyba nie spodoba :))

<ciach>

>Bys widzial mine czlowieczka, ktory zobaczyl ta karteczke a ja mu
>pokazalem ksiazeczke do BH6.. ;))

Dziury w podlodze szczeka nie zrobil :))

<ciach>

>A nie laska na propozycji sprzedajacego ? :)) Ech no fakt, u nas
>niektorzy w firmach sa "nie ten tego.." :(

Niestety ... To polecanie sprzetu ktory ma sie na stanie ("Super
PCChips z karta graficzna, modemem i sieciowka za 420 zl") itp ...

>Wszystko na poczatku jest porzadne..

Kiedy EasyPC byl dobry? :))))))

<ciach>

>Tylko jedna kwestia - on tej pamieci u nas nie kupil :)) On mial na
>nia rok gwarancji, u nas byly te z 99 letnia :)

Z czego 95 lat w muzeum? :)))

<ciach>

>Wiecej - Abit ma sporo zdjec a i kilka obrazkow sie znajdzie ;))

Juz widze jak je laik zrozumie :))

<ciach>

>Taaak.. nowa plyta.. polecana.. i takie numery..

Abit tez nie trawi 4 bankowych :)))

<ciach>

>Ja wiem dlaczego, ale nie powiem ;))

Udajesz :) Napewno nie pamietasz :))

<ciach>

>Ano niestety czasami dostaja towar takiej jakosci, ze trzeba uwazac :)

Chyba raczej czasami nie trzeba :)

<ciach>

>Gdzies na murze bylo - life sux ;)

Big time :)