Re: Poszukiwań płyty ciąg dalszy...

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 14:05:30 MET DST

Dnia Thu, 22 Jul 1999 10:10:09 +0200, "vindex" <vindex_at_kki.net.pl>
napisał/a:

>Nie strasz bo i tak sie nie boje :) BTW - znalazlem nizsza przelotke :)

Ja Cie jednak ubije :)) Albo sie - to zalezy od nastroju i checi :)
Podaj najwazniejszy wymiar i niech to bedzie w cm, bo znow bede szukal
suwaka :))

>Czyli najlepiej wystrzegac sie i soltek'a i atrenda :)))

A widzisz, moze byc - consensus :)

>No widzisz - i po co wiecej :)))

Bys widzial mine czlowieczka, ktory zobaczyl ta karteczke a ja mu
pokazalem ksiazeczke do BH6.. ;))

>Coz Cie dziwi Bartus? Ludzie ktorzy nie maja pojecia o sprzecie musza sie na
>czyms opierac

A nie laska na propozycji sprzedajacego ? :)) Ech no fakt, u nas
niektorzy w firmach sa "nie ten tego.." :(

> - i niestety najczesciej jest to Chip albo Easy PC ... A
>kiedys Chip byl taka porzadna gazeta ...

Wszystko na poczatku jest porzadne..

>To co w niej bylo wadliwego ? :)) Trza mu bylo dac porzadna pamiec :))

Tylko jedna kwestia - on tej pamieci u nas nie kupil :)) On mial na
nia rok gwarancji, u nas byly te z 99 letnia :)

>I tak wiekszosc tej grupy nie rozumie 95% z tej instrukcji :))

Wiecej - Abit ma sporo zdjec a i kilka obrazkow sie znajdzie ;))

>Moze plya nie trawila dwu/cztero bankowych?

Taaak.. nowa plyta.. polecana.. i takie numery..

>Nie ponoc - napewno wybrednym :) Myslisz ze czemu mam teraz Asus'a? :)

Ja wiem dlaczego, ale nie powiem ;))

>Taaa - a pamieci pewnie z Action'a :))) Wczoraj widzialem takie pamieci :)
>"Win +" a to byly tylko "zagreglane" LGS'y 7J :)

Ano niestety czasami dostaja towar takiej jakosci, ze trzeba uwazac :)

Gdzies na murze bylo - life sux ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl