Odp: Odp: Odp: Poszukiwań płyty ciąg dalszy...

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 14:43:08 MET DST

Cześć,

> Smieszne bo tragiczne - dawniej Atrendy takie nie byly, moze nie byly
> najlepsze ale nie bylo z nimi tyle klopotu.

Najpierw myślałem, że tylko mnie nie lubią ale już nalazlem bratnie dusze,
łączące się ze mną w bólu ... :-)

> BTW czytujesz grupe atrendowa ?

Nie czytuję.

> Kazdy ma swego.. konika :) Mnie nikt nie zmusi do zainstalowania u
> siebie solteka tudziez ls.. mooooze w dalekiej przyszlosci jak padnie
> abit/asus ;)

Już raczej bym szukał jakiegoś AOpen (jeszcze nie miałem z nimi większych
wpadek) tudzież coś w tym stylu :-)

> Bartek

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."