Re: Odp: Odp: Poszukiwań płyty ciąg dalszy...

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 14:05:24 MET DST

Dnia Thu, 22 Jul 1999 07:33:20 +0200, "Kris" <kris_at_hardware.com.pl>
napisał/a:

>Kurcze, to w cale nie jest śmieszne ... ostatniego roku dwie z trzech a
>teraz znów dwie.

Smieszne bo tragiczne - dawniej Atrendy takie nie byly, moze nie byly
najlepsze ale nie bylo z nimi tyle klopotu.

BTW czytujesz grupe atrendowa ? Cos tam pisza "ciekawego" o nowych
plytach ?..

>wszystko..
>Ja nie. Po prostu płyty tej firmy uparły się na mnie więc nie będę im dawał
>okazji ... :-)

Kazdy ma swego.. konika :) Mnie nikt nie zmusi do zainstalowania u
siebie solteka tudziez ls.. mooooze w dalekiej przyszlosci jak padnie
abit/asus ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl