Re: Poszukiwań płyty ciąg dalszy...

Autor: vindex (vindex_at_kki.net.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 10:10:09 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości:
<3799f408.1597686_at_druid.ceti.com.pl>...
<ciach>

>Ja sie pomecze, ale Tobie oddechu tez nie dam :))

Nie strasz bo i tak sie nie boje :) BTW - znalazlem nizsza przelotke :)

<ciach>

>Tylko bx i jedno slowo - soltek sux :)

Czyli najlepiej wystrzegac sie i soltek'a i atrenda :)))

<ciach>

>Wypadaloby, zeby opisali ustawienia zworek etc ;) Fakt, ze na
>karteczce to jest

No widzisz - i po co wiecej :)))

> ale mi sie to przypomnialo z takiego wzgledu, ze
>gosc wybieral - albo soltek albo Abit bh6. No i wybral ta pierwsza /a
>z argumentami do niego to jak glowa w mur. Ponoc dobrze plyta wypadla
>w testach czipa - ROTFL :))/.

Coz Cie dziwi Bartus? Ludzie ktorzy nie maja pojecia o sprzecie musza sie na
czyms opierac - i niestety najczesciej jest to Chip albo Easy PC ... A
kiedys Chip byl taka porzadna gazeta ...

> Usmialem sie do lez jak zobaczyl jaka
>dostal "instrukcje" a plakalem jak bobr gdy przyszedl po dniu i
>stwierdzil, ze plyta walnieta :))

:)))))))))))))

> Fakt, ze to nie plyta tylko pamieci
>:) A gosc sie zrobil czerwony jak wlozylem jego wadliwa pamiec do bh6
>i poszla ;))

To co w niej bylo wadliwego ? :)) Trza mu bylo dac porzadna pamiec :))

> No i ta ksiazeczka z bh6 vs karteczka z solteka - dla nas
>to znaczenia nie ma, ale dla sporej grupy osob i owszem :)

I tak wiekszosc tej grupy nie rozumie 95% z tej instrukcji :))

<ciach>

>Tylko, ze tam nie chodzily 2 z trzech 64MB, ktore mialem pod reka :))

Moze plya nie trawila dwu/cztero bankowych?

>OSOBNO oczywiscie :)
>Na _ponoc_ wybrednym bh6 szly bez zajakniecia.

Nie ponoc - napewno wybrednym :) Myslisz ze czemu mam teraz Asus'a? :)

<ciach>

>E tam, tylko grafika w agp - to pamieci a raczej rewelacyjna
>wspolpraca tej plyty z nimi :)

Taaa - a pamieci pewnie z Action'a :))) Wczoraj widzialem takie pamieci :)
"Win +" a to byly tylko "zagreglane" LGS'y 7J :)

<ciach>

>Blablabla, wole abita :) DGCC, nie ? :)

Tak jakby :))

<ciach>